Úvodní konzultace
Analýza a pojmenování reálných potřeb klienta
„Už start projektu rozhodne o úspěchu či neúspěchu nasazení ERP systému ve vaší firmě".
Na základě uzavřené smlouvy na dodání informačního systému je realizován základní dokument projektu „Plán projektu“. Jeho účel a účel činností prováděných v souvislosti s jeho vypracováním lze rozdělit do pěti základních oblastí:- Provedení analýzy a zmapování současných procesů ve společnosti
- Zmapování potřeb a požadavků zákazníka, návrh způsobu řešení uvedených požadavků v rámci systému QI, návrh firemních procesů ve vazbě na informační systém.
- Návrh postupu zavádění informačního systému QI do ostrého provozu.
- Definování a odsouhlasení rozsahu případných zakázkových úprav systému.
- Stanovení a odsouhlasení finálního rozpočtu pro projekt nasazení informačního systému a stanovení rozsahu a délky prováděných prací.
Implementace a zakázkový vývoj
Vývoj na zakázku - navrhujeme a přizpůsobujeme řešení na základě analýzy vašich potřeb a požadavků. Jedná se o takové úpravy, které svým charakterem spadají do řešení navrhnutého pro konkrétního zákazníka, a které v některých situacích zautomatizují práci se systémem.
V řadě dalších pak rozšiřují jeho funkce.
Implementace – realizace odsouhlaseného řešení v dohodnutém čase a v daném finančním rozpočtu. Jedná se o souhrn kroků a činností jako jsou:
- Instalace a konfigurace systému
- Školení a konzultace
- Pořízení, příprava a importy dat
- Realizace zakázkových úprav
- Test před spuštěním ostrého provozu (integrační test)
- Ostrý provoz s dohledy
Školení a konzultace
- Školení správce informačního systému
- Školení klíčových uživatelů
- Školení koncových uživatelů
Testování a spuštění systému
- Probíhá simulace ostrého provozu a to tak, že se zkoušejí všechny navržené procesy v logickém sledu (např. průchod zakázky systémem) a kontrolují se vzájemné vazby.
- Na konci testu se tak jasně ukáže, zda je systém připraven pro spuštění ostrého provozu.
Podpora při provozu
- Po ukončení dohledů je dílo předáno zákazníkovi k akceptaci.
- Následná nabídka služeb je komplexně navržena tak, aby každý zákazník mohl dle svých potřeb využít různých forem technické podpory a poskytovaných služeb jako např. hot-line, servisní zásah, konzultace prostřednictví telefonu a e-mailu, vzdálený přístup k aplikacím, Skype.